Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9927
Назва: | Концепції розрахунків будівельних конструкцій на рухомі навантаження |
Автори: | Давидов, Ігор Ігорович Davydov, Igor Чабан, Вячеслав Петрович Chaban, Viacheslav Ковтун-Горбачова, Тетяна Анатоліївна Kovtun-Horbachova, Tatiana |
Ключові слова: | розрахунки будівельних конструкцій на рухомі навантаження розрахунки будівельних конструкцій рухомі навантаження |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Давидов І. І. Концепції розрахунків будівельних конструкцій на рухомі навантаження / І. І. Давидов, В. П. Чабан, Т. А. Ковтун-Горбачова // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 143-145 |
Короткий огляд (реферат): | UK: Врахування динамічної роботи конструкцій, взаємодіючих з рухомим навантаженням можна виконати за загальноприйнятим спрощеним підходом з використанням схем завантажень по лініях впливу і динамічних коефіцієнтів. Точні методики для вирішення завдань моделювання рухомих навантажень, наприклад, від підресорених інерційних транспортних екіпажів складних конструкцій на пружно-дисипативний підставі (або на опорах) в даний час відсутні. Огляд аналітичних рішень задачі коливання будівельних конструкцій під впливом рухомих навантажень виконаний в [1]. Підхід нормативно-довідкових документів [2; 3] до розрахунку конструкцій на рухомі навантаження полягає в застосуванні схем завантажень з рівномірно-розподіленими еквівалентними статичними навантаженнями за спеціальними таблицями і графіками. Більшість рішень задачі взаємодії конструкцій з рухомими навантаженнями виконані для шарнірно опертої балки. При цьому в рішеннях вводять ряд припущень: нехтують масою балки і враховують масу рухомого вантажу, або враховують масу балки і нехтують масою вантажу, приймають постійну швидкість руху вантажу, спрощують задачу до побудови ліній впливу внутрішніх зусиль і т. п. від рухомих навантажень для кожного конкретного випадку. Але для складних об'єктів, наприклад, будівлі-паркінгу (не схожої на міст) потрібні не лінії впливу, а поверхні впливу. Залишається проблема визначення коефіцієнта динамічності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9927 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Davydov.pdf | 260,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.