Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидов, Ігор Ігорович-
dc.contributor.authorDavydov, Igor-
dc.contributor.authorЧабан, Вячеслав Петрович-
dc.contributor.authorChaban, Viacheslav-
dc.contributor.authorКовтун-Горбачова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorKovtun-Horbachova, Tatiana-
dc.date.accessioned2023-02-21T08:56:33Z-
dc.date.available2023-02-21T08:56:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДавидов І. І. Концепції розрахунків будівельних конструкцій на рухомі навантаження / І. І. Давидов, В. П. Чабан, Т. А. Ковтун-Горбачова // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 143-145en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9927-
dc.description.abstractUK: Врахування динамічної роботи конструкцій, взаємодіючих з рухомим навантаженням можна виконати за загальноприйнятим спрощеним підходом з використанням схем завантажень по лініях впливу і динамічних коефіцієнтів. Точні методики для вирішення завдань моделювання рухомих навантажень, наприклад, від підресорених інерційних транспортних екіпажів складних конструкцій на пружно-дисипативний підставі (або на опорах) в даний час відсутні. Огляд аналітичних рішень задачі коливання будівельних конструкцій під впливом рухомих навантажень виконаний в [1]. Підхід нормативно-довідкових документів [2; 3] до розрахунку конструкцій на рухомі навантаження полягає в застосуванні схем завантажень з рівномірно-розподіленими еквівалентними статичними навантаженнями за спеціальними таблицями і графіками. Більшість рішень задачі взаємодії конструкцій з рухомими навантаженнями виконані для шарнірно опертої балки. При цьому в рішеннях вводять ряд припущень: нехтують масою балки і враховують масу рухомого вантажу, або враховують масу балки і нехтують масою вантажу, приймають постійну швидкість руху вантажу, спрощують задачу до побудови ліній впливу внутрішніх зусиль і т. п. від рухомих навантажень для кожного конкретного випадку. Але для складних об'єктів, наприклад, будівлі-паркінгу (не схожої на міст) потрібні не лінії впливу, а поверхні впливу. Залишається проблема визначення коефіцієнта динамічності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectрозрахунки будівельних конструкцій на рухомі навантаженняen_US
dc.subjectрозрахунки будівельних конструкційen_US
dc.subjectрухомі навантаженняen_US
dc.titleКонцепції розрахунків будівельних конструкцій на рухомі навантаженняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davydov.pdf260,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.