Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Валентина Андріївна-
dc.contributor.authorBabenko, Valentina-
dc.date.accessioned2023-02-28T10:03:57Z-
dc.date.available2023-02-28T10:03:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБабенко В. А. Запровадження педагогічних технологій при викладанні курсу «Інтелектуальна власність» у вимірі сучасних вимог / В. А. Бабенко // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 448-472en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9979-
dc.description.abstractUK: Модернізація сучасної системи вищої освіти на основі інтенсивного переосмислення освітнього процесу та впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах глобальних перетворень сучасного світу має важливе значення для розвитку як суспільства в цілому, так і окремої особистості. У практику освітнього процесу все більше входять нові види педагогічних, інформаційно-комунікаційних технологій, які забезпечують інтеграцію знань та вмінь із різних видів діяльності, формують у здобувачів освіти навички розв'язання творчих завдань тощо. Запровадження новітніх педагогічних технологій при наданні знань з інтелектуальної власності здобувачам вищої освіти України технічних та економічних спеціальностей, безпосереднє набуття ними компетентностей з інтелектуальної власності є запорукою якісної підготовки висококваліфікованих та компетентних, затребуваних на ринку праці, фахівців. Інтелектуальна власність набуває все більшого значення для економічного розвитку країни і економіки світу в цілому. Роль інтелектуальної власності в сучасному інформаційному суспільстві є стратегічно важливою для формування інтелектуальної еліти країни з чітким розумінням права інтелектуальної власності як основної рушійної сили світової економіки. Тому надзвичайно нагальною є проблема створення ефективної системи обізнаності та освіченості населення у сфері інтелектуальної власності як фактору соціально економічного розвитку країни. Аналіз проблеми: необхідність викладання дисципліни «Інтелектуальна власність» у ЗВО будівельного профілю, дослідження її впливу на сучасних фахівців (як будівельників, архітекторів, механіків, так й економістів) під час формування їх вмінь та компетентностей, необхідних для молодої технічної та економічної еліти країни. Одним з головних завдань, які постали сьогодні перед кожним ЗВО, є створення сприятливих умов для студентської молоді задля професійного та творчого зростання, задля набуття та формування необхідних знань та вмінь. Запровадження новітніх педагогічних технологій під час викладання інтелектуальної власності має важливий вплив на формування нової еліти інформаційного суспільства, яка має бути носієм інноваційної свідомості та визначати результати своєї творчої праці, свою інтелектуальну власність, форми охорони та захисту об’єктів права інтелектуальної власності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectінноваційна свідомістьen_US
dc.subjectінтелектуальна власністьen_US
dc.subjectтехнічна елітаen_US
dc.subjectвикладання ІВen_US
dc.subjectосвітні, педагогічні технологіїen_US
dc.subjectінтелектуальна діяльністьen_US
dc.subjectбудівельна галузьen_US
dc.titleЗапровадження педагогічних технологій при викладанні курсу «Інтелектуальна власність» у вимірі сучасних вимогen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babenko.pdf826,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.