Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9985
Title: | Проблеми вивчення гуманітарних наук у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури |
Authors: | Волкова, Світлана Петрівна Volkova, Svitlana |
Keywords: | освітні компоненти гуманітарного спрямування гуманітарне та критичне мислення поєднання гуманітарної та професійної підготовки гуманітаризація технічної освіти національна свідомість |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Citation: | Волкова С. П. Проблеми вивчення гуманітарних наук у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури / С. П. Волкова // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 323-364 |
Abstract: | UK: У контексті актуальних викликів сьогодення, зумовлених агресією РФ проти України, розглядається процес гуманітаризації освітнього процесу у вітчизняній вищій школі технічного спрямування. Аналізуються сучасні світові тенденції в освіті, зокрема гуманітаризація технічної освіти, технізація гуманітарної та поширення гуманітарної інженерії. Визначаються причини неналежної організації гуманітарної складової освітнього процесу в технічному виші. Прослідковується роль ключових освітніх компонентів гуманітарного спрямування та їх вплив на рівень національної свідомості та гуманітарної підготовки здобувачів освіти. Пропонуються шляхи удосконалення процесу гуманітаризації технічної освіти України як стратегічно-безпекового фундаменту національного й громадянського самоусвідомлення. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9985 |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Volkova.pdf | 911,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.