Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9986
Title: Психологічний аналіз розвитку креативності в освітньому процесі
Authors: Складановська, Марина Григорівна
Skladanovska, Maryna
Keywords: креативність
дивергентність
особистісні чинники
творче мислення
творчий процес
цільові тренінги
інтелект
Issue Date: 2022
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Складановська М. Г. Психологічний аналіз розвитку креативності в освітньому процесі / М. Г. Складановська // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 403-419
Abstract: UK: Дослідження креативності відбувається з другої половини XX століття до нашого часу. Але єдиної концепції креативності та її розвитку досі не сформульовано. Актуальність цього феномену зростає з розвитком потреб суспільства, науки й підготовки конкурентоспроможних, високомотивованих фахівців. У статті проаналізовано психолого-педагогічні чинники розвитку креативності та їх запровадження в освітній процес вищої школи. Наведено результати дослідження автора щодо розвитку креативності як інтегрованої якості особистості, здатності до творчих пошуків та продуктивного мислення. Підтверджено можливість розвитку креативності студента за допомогою спеціальних занять, тренінгових вправ та запровадження визначених дидактичних способів в освітній процес. Розглянуто особистісні чинники розвитку креативності.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9986
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skladanovska.pdf777,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.