Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9986
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Складановська, Марина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Skladanovska, Maryna | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T10:53:20Z | - |
dc.date.available | 2023-02-28T10:53:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Складановська М. Г. Психологічний аналіз розвитку креативності в освітньому процесі / М. Г. Складановська // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 403-419 | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9986 | - |
dc.description.abstract | UK: Дослідження креативності відбувається з другої половини XX століття до нашого часу. Але єдиної концепції креативності та її розвитку досі не сформульовано. Актуальність цього феномену зростає з розвитком потреб суспільства, науки й підготовки конкурентоспроможних, високомотивованих фахівців. У статті проаналізовано психолого-педагогічні чинники розвитку креативності та їх запровадження в освітній процес вищої школи. Наведено результати дослідження автора щодо розвитку креативності як інтегрованої якості особистості, здатності до творчих пошуків та продуктивного мислення. Підтверджено можливість розвитку креативності студента за допомогою спеціальних занять, тренінгових вправ та запровадження визначених дидактичних способів в освітній процес. Розглянуто особистісні чинники розвитку креативності. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | дивергентність | en_US |
dc.subject | особистісні чинники | en_US |
dc.subject | творче мислення | en_US |
dc.subject | творчий процес | en_US |
dc.subject | цільові тренінги | en_US |
dc.subject | інтелект | en_US |
dc.title | Психологічний аналіз розвитку креативності в освітньому процесі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skladanovska.pdf | 777,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.