Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9987
Title: | Значущість освіти для здійснення глибинних структурних змін у суспільному житті |
Authors: | Савош, Галина Петрівна Savosh, Halyna |
Keywords: | освіта виховання особистості прагматизація освіти соціалізація молоді дидактика кластерний підхід |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Citation: | Савош Г. П. Значущість освіти для здійснення глибинних структурних змін у суспільному житті / Г. П. Савош // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 419-447 |
Abstract: | UK: У роботі проаналізовано роль вищої освіти в сприянні подоланню маргінального стану молоді на тлі трансформаційних процесів в українському соціумі. Розглянуто особливості використання кластерного підходу у процесах управління й регулювання у сфері освіти та обґрунтовано доцільність використання кластерного підходу для оптимізації управління системою освіти України на основі соціального партнерства. Автор приходить до висновку, що сучасна освіта починає відігравати все більшу роль у формуванні та задоволенні соціальних потреб людства і розглядає вплив наявної системи освіти на загальну концепцію освіти, стратегії цього процесу. Йдеться про сучасні тенденції розвитку інформаційного суспільства та проблеми впровадження інновацій у вітчизняній освіті і науці, визначаються пріоритетні заходи для виховання студентів України та уникнення можливих ризиків при забезпеченні освіти для потреб XXI століття. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9987 |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Savosh.pdf | 868,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.