Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9988
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колохов, Віктор Володимирович | - |
dc.contributor.author | Kolokhov, Viktor | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T11:05:15Z | - |
dc.date.available | 2023-02-28T11:05:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Колохов В. В. Концепція сучасної будівельної освіти: на шляху від стереотипів до інновацій / В. В. Колохов // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 207-229 | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9988 | - |
dc.description.abstract | UK: Чинна система освіти не встигає модернізовуватисяслідом за потребами економіки та науково-технічного прогресу, оскільки базується на принципах забезпечення потреб планового господарства. За вимогами часу реформування системи почалось із реформи середньої освіти та частково вже охопило вищу. Процес модернізації виявляє деякі питання щодо напрямку, механізмів модернізації та їхнього впровадження. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | будівельна освіта | en_US |
dc.subject | освітні програми | en_US |
dc.subject | акредитація | en_US |
dc.subject | освітні компоненти | en_US |
dc.subject | гаранти | en_US |
dc.subject | силабус | en_US |
dc.title | Концепція сучасної будівельної освіти: на шляху від стереотипів до інновацій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolokhov.pdf | 956,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.