Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9992
Назва: 3D-друкування об’єктів як міждисциплінарний напрямок будівельної освіти
Автори: Шатов, Сергій Васильович
Shatov, Serhii
Палій, Єгор
Palii, Yehor
Ключові слова: інноваційні технології
3D-друкування
3D принтер
міждисциплінарне навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Шатов С. В. 3D-друкування об’єктів як міждисциплінарний напрямок будівельної освіти / С. В. Шатов, Є. Палій // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 196-206
Короткий огляд (реферат): UK: Підвищити якість будівництва та зменшити його вартість можливо використанням та розвитком інноваційних технологій, до яких належить 3D-друкування (3D-принтинг) – це процес відтворення реального об'єкту за зразком 3D-моделі. Ця технологія дозволяє протягом декількох діб звести будівельний об’єкт, значно скоротити ручну працю на підготовчих роботах, створити вироби та конструкції складної форми за індивідуальними проєктами. Технологія 3D-друкування потребує міждисциплінарного навчання, яке охоплює питання архітектурного проєктування, сучасних будівельних матеріалів, конструктивного виконання 3D-принтерів, технології зведення об’єктів та їх елементів, розробки програмного забезпечення, розробки нормативної бази на об’єкти, надруковані 3D-методом. Стаття дає можливість отримати знання із загальних питань 3D-друкування, технології виробництва та обладнання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9992
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shatov2.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.