Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9996
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисенко, Галина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Lysenko, Halyna | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T11:49:44Z | - |
dc.date.available | 2023-02-28T11:49:44Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Лисенко Г. І. Історико-педагогічні витоки підготовки інженерів-будівельників у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті / Г. І. Лисенко // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 111-149 | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9996 | - |
dc.description.abstract | UK: Дослідження спрямоване на вивчення особливостей підготовки фахівців інженерно-будівельного профілю у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті (ДІБІ) впродовж 1930-1980-х рр. Зважаючи на складність та неоднозначність освітніх процесів, які мали місце в ідеологізованому радянському суспільстві, дослідження було проведено за хронологічними періодами, а саме: на першому етапі роботи були проаналізовані особливості організації освітнього процесу в закладах вищої технічної освіти УРСР у 1920-1930-х рр., а також розглянуто початковий етап діяльності Дніпропетровського інженерно-будівельного інституту. На другому етапі було проаналізовано особливості підготовки інженерно-будівельних кадрів у ДІБІ впродовж 1940-1960-х рр. На третьому етапі дослідження було охарактеризовано особливості професійної підготовки інженерів-будівельників у ДІБІ впродовж 1970-1980-х рр. Важливим аспектом даного дослідження є розгляд та систематизація педагогічних підходів, які напрацьовувалися науково-педагогічним колективом ДІБ Із метою удосконалення професійної підготовки студентської молоді інженерно-будівельного профілю впродовж періоду, що розглядається. У результаті дослідження було з’ясовано, що надмірна централізація та ідеологізація, постійний партійно-державний контроль за освітнім процесом, нерівномірність розвитку наукових галузей гальмували ініціативу науково-педагогічних кадрів, їх прагнення до саморозвитку. Що стосується стану педагогічної підготовки професорсько-викладацького складу Дніпропетровського інженерно-будівельного інституту у 1930-1980-х рр., його в цілому можна визначити як задовільний, що підтверджується, зокрема, кількісними і якісними показниками. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | вищі технічні навчальні заклади | en_US |
dc.subject | Дніпропетровський інженерно-будівельний інститут | en_US |
dc.subject | інженери-будівельники | en_US |
dc.subject | підвищення кваліфікації викладачів | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | підготовка до викладацької діяльності | en_US |
dc.title | Історико-педагогічні витоки підготовки інженерів-будівельників у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lysenko.pdf | 996,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.